14 October 2013

Bonding Day



Hai. I'm home. Dan seperti biasalah, kalau balik rumah ni bolehlah tulis entry panjang panjang berserta gambar-gambar. Oh yeah cuti aku 5 hari jer dan hari ni hari ke ketigaaaaaaa. Esok esok aku kena balik. Ei benci betul... Stghess.

Oh by the way, harini aku nak cerita pasal bonding day! Memandangkan aku ni jarang balik, maknanya aku jarang gila dapat luangkan masa untuk bonding day. Harini aku luangkan masa aku untuk bonding day! With the bestfriends and siblings and mom... 



Me so tembamzzzzz


Diorang dua orang ni la buat suprise kat aku. Thank you bff. You are one in a million. Sayang korang...


Budak kecik yang gila camera. Nak ambik gambar bertiga pun dia sibuk nak masuk.


Camwhore lagi.


Budak ni kalau dilayan, semua benda dia nak main. Sabo je la ~~


Eating pizza with love.


Lepas gi Jusco, pergi hospital amik ubat wan. Huhu camwhore lagi.


What I bought with my RM 250 baucer buku. Novel dua. Sekarang ni aku tengok ramai suka baca novel-novel yang genre dia macam novel yang aku beli bertajuk 'mental' tu.. Jadi aku pun nak try baca. Tapi baca lepas PSPM la. Dan oh novel Sophie Kinsella tu. Pada haritu aku nak beli tapi novel omputeh mahal lew. Haha. Dan buku pasal Haji tu aku belikan untuk ayah aku. Test pad tu pulak aku beli sebab words words dekat cover tu best. Test pad untuk sem depan. Dan pen pen semua tu pun. 

Oh dan paling penting, benda aku merengek nak beli pada haritu. Power bank!!! Kuang Kuang Kuangggggggg. Sekarang tak payah risau lagi nak dengar lagu sampai bateri habis memalam buta sambil study. Sebab esok tu boleh charge guna powerbank je dekat class. Yeay! I'm happyyyyyyyyyyyyyyyy.

Okayyyyyyyyyyyy lah. Babai....


No comments: