19 March 2012

Pahang

Dah lama rasanya tak pergi Pahang. Betul. Last pergi tahun lepas. Tu pun nak pergi Terengganu, singgah Pahang. Jadi cuti seminggu haritu aku pergi Pahang. Pergi balik kampung dekat sana. Duduk sana empat hari. Lama ndak? K pergi awal pagi. Pukul tujuh lebih mak aku dah kejutkan aku. Hoyaaa. Awal gila. 


K malas nak cerita panjang lebar. Straight to the point kay.


K haritu aku pergi Tasik Chini. Tujuan utama nak ambik kezen aku, Una yang baru balik dari PLKN haritu. So sambil tu bersiar-siar ler dulu kan. Jom tengok gambar! Kerna diriku malas mahu menaip panjang panjang. Kerna jariku begitu berharga. Har Har. Gurau.



Harus dimulai dengan gambar sendiri. Atas boat! Yeay!


K gelak puas-puas tengok muka aku! Tudung aku kena angin lah ngok. Sebab tu mata aku tertutup. Macam miow miow? K shaddap.




Lawa dak gambar ni? Aku yang capture. Bangga bangga.


Ni dekat perkampungan orang asli. Singgah sini sat. 


Aku bersama anak-anak orang asli. 

Kembar lain tahun. Har Har. Acano tu?


Disebabkan dia duduk seat yang paling belakang sekali jadi gambar dia kurang. Dengan itu, aku letakkan gambar niiii sebagai tanda dia wujud dalam percutian ini. Har Har.


Inilah yang pergi haritu! Ramai ndak? Dua kereta kot. Kitorang stay dekat rumah diorang ah. Pak ngah aku. Hihi.

Okayyyyyy itu je nak type. Sekarang ni aku nak tengok Entertainment awards SBS. K babai everibody.



No comments: