29 July 2012

Hari Sukan 2012

Hai. Selamat berpuasa everyone! Siapa setakat harini puasa dia penuh, angkat tangan. Congrats k. Aku awal-awal dah cuti puasa. Ngeh Ngeh. Allah bagi cuti, kita apa lagi, cuti lah kan. Hehe.


Oh harini nak cerita pasal Hari Sukan yang berlangsung dua minggu lepas. Lama dah. Baru sekarang nak post. Pemalas betul aku. Maaf, gambar memang dah dapat minggu lepas tapi minggu lepas malas gila nak on pc. Aku memang pemalas. Geddit.






Mata aku pepagi memang tak boleh bukak. Sebab mengantuk sangat. ZzzzZzZzz.. Izzani beside me. Gambar semua hasil dari camera dia lah. Harap maklum.



Mak cik ni kerja dia main handphone je. Tahu ah ada pakwe kan. Haha. Wawa, I love you :)


Haree. Dia one of my bestfriend waktu sekolah rendah. Sekarang ni dah kureng sikit memandangkan class dah lain. Tapi aku suka kawan dengan dia sebab dia tak racist. Dia pon suka je kawan dengan Melayu. Tu aku suka tu.


Look at this budak. Suka sangat ambik gambar sampai kitorang nak ambik gambar, dia menyibuk. Hahaha so cute okay. So cute.




Hahaha this budak lagi. Comel ah comel. Comel ah comel. Hehehehe.




Me. Hahahahahaha gemuk gila doh aku dalam gambar ni. Sangat sangat. Ah benci :(


Gambar pertama dia tak prasan kitorang capture gambar dia. Gambar kedua dia dah sedar lalu dia mula posing. Gambar ketiga, eh tak cukup lagi nak pose lagi! Hahahaha cute gila doh budak ni.


Random picture. Saje je capture gambar ni. Sebab boring. Hehe.

Okay sampai sini je ah aku post. Sampai sini je ah. Aku malas gila nak post gambar satu-satu sebab size dia besar ah. Jadi aku edit gabungkan tiga. Senang. Kan? 

Oh walaupun semua orang dah tahu, tapi aku nak jugak bagitahu sekali lagi. KEMBARA JADI JOHAN LAGI. Oh yeah. Walaupun aku tak menyumbang apa-apa jasa kepada KEMBARA since aku form one, tapi aku tak dapat elakkan perasaan bangga dalam diri bila diberitahu Kembara winning again. Haha sapa tak bangga woi? 

Okaylah, aku chow dulu. Oh harini buka puasa banyak dessert. Ada caramel, ada cake. Yummy Yummy. 

Okay peps. Chow dulu. Babai. Selamat berpuasa!



No comments: