19 June 2014

English Drama Yang Aku Suka





Duk rumah ni macam biasalah, banyak benda aku buat. Banyak benda aku belajar. Dan yang pastinya banyak cerita aku tengok. Hehehe. Sekarang ni aku tak tengok sangat cerita Korea sebab hmm storyline dia kebanyakannya sama je, bosan pulak. Sekarang ni aku layan drama omputeh. 

Jom tengok drama apa aku layan....

1) CSI NY




Dalam banyak-banyak drama CSI, aku paling suka series yang ni. Maybe sebab leader dia yang paling hensem kot berbanding CSI yang lain (Hahaha perempuan sangat u olls). Time aku tengok ni, ada la sikit terlintas kat hati aku nak jadi CSI jugak. Hahaha pengaruh kuat okay.

2) How I Met Your Mother




Sape yang layan drama omputeh, mesti layan drama ni. Best kot cerita ni. Walaupun aku taklah tengok pada season 1. Aku cuma tengok season 6, 7 and 8. Season 9 tak tengok lagi sebab time dia main kat tv, aku kat matrik. So sekarang ni aku tengah tunggu ulangan cite ni. Malas nak tengok online hehe. Tapi apa-apa pun drama ni memang best! 

3) New Girl




Drama ni pun best jugak. Jess ni macam typical woman yang suka menggelabah. Kelakar cerita ni.

4) CSI Las Vegas




CSI ni pun best gak. Banyak sangat series. Sekarang kat tv tengah main Series 14. Baru episod 3 kot. 

5) Dads



Funny!!!! Memula aku tengok sebab abang aku tengok. Pastu eh best pulak. Terus aku follow drama ni. Lawak dan Eli comel!!! Hahahaha. 

6) Mixology


Cerita ni basically berlaku dalam satu malam je sebenarnya. (I guess so) Aku baru je start tengok drama ni sebab terjumpa siaran ni time tengah cari cerita apa yang best. So far so good la drama ni

7) Don't Trust The B in Apt 23



Cerita ni kelakar tapi lucah. Tapi cite omputeh semua lucah kan. Hahahaha. Tapi serious, ni 18 tahun ke atas baru boleh tengok. Budak kecik jangan mengada nak tengok okay.

8) Gossip Girl



XOXO Gossip Girl.

9) Mellisa And Joey



Pun kelakar jugak!

10) CSI Miami


Hehehehe best!!! Aku memang minat CSI so what??

Okay itu je yang dapat aku fikir. Banyak lagi sebenarnya tapi Ahh pening kepala. Hahaha. So far, the best show is CSI. Second best show How i met your mother. Third hmm dads kot. 

So see you later readers! 

Byeeeeeeeeeeeeeeeee

No comments: