12 September 2013

Sambutan Raya Di KMPP

Assalamualaikum...

Yeay. I'm home... Gembira bukan kepalang lagi bila dapat balik. Naik bas berjam jam sampai sakit pinggang aku terbaloi juga bila nampak kereta ayah aku dan tangan ayah aku yang melambai sambil potong bas aku. Haha.

Raya dah habis.

Dan aku baru nak update status pasal sambutan raya dekat KMPP haritu. Dah lama dah event tu tapi memandangkan dekat sana line internet sangatlah slow, jadi bila balik ni ha la baru aku dapat update.. So let's go!



Persediaan untuk sambutan hari raya! Dengan belon belon... And with my besties..


Semua dah bersiap sedia. Raya here we go.


With the roomate. Lin.


Roomates jugak. Orang Ganu & Orang Selangor. 


With ex-schoolmate. Haree.


Qila & Syazatul.


My Practicum! K3P2!! We are one big family.

Okay. Sampai sini jer. Malas nak taip. Babai

3 comments:

Izrah Zulkarnain said...

Meriah sambutan kat sana :)

Unknown said...

haah meriah jugak.

RedRose said...

warna warni aidilfitri gitew. comey2 belaka semuanya ye. ~luvliness