10 December 2012

Family Day

Hari minggu haritu (9 Dec), kitorang buat Ithnin's Family Day dekat Melaka. Kitorang stay dekat   Restu Resort. Dekat tepi pantai. Betul-betul tepi pantai. Seperti biasa, jom kita tengok gambar!!



Pakai simple je sebab kita bertolak tengah hari. Terus pergi hotel, tukar baju dan terus mandi laut. Sebab tu tak payah kot pakai selendang. Pakai tudung bawal hitam je. Senang.


Kitorang geng C.C. Apa tu C.C? Chubby Comel. Hehehe.


"Saya pun nak masuk camera jugak! Asyik muka korang berdua je." kata si lelaki kepada perempuan.


Kami sudah salin kulit!! Yeayyyyy :) And kami bersiap sedia untuk mandi! Laut, hereeeeeeeeeeee we go!! :D


Mandi mandi dan mandi ~ 


Sekarang ni, mari kita tanam oranggggggg! Muahahaha.


Orang pertama.


Orang Kedua.


 Orang ketiga.


Orang keempat.


Peace yo.


Time untuk bersukan, kids!!


Para juri yang akan mengadili sukan untuk kanak-kanak.. Baby.


Sukan pertama : Mari rebut gegulaaaaaaa! Rebut jangan tak rebut dik..


Acara kedua : Duduk atas belon sampai pecah. 


Mengapakah belon kau tidak meletop wahai debab? Hahahaha. Lawak doh.


Peace no war..


Kena calit tepung sikit. Hahaha. Adik Wanie.


Acara 3 : Tiup gula dalam tepunggzzz!


 Hafizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

 Tiup belon sampai pecah...


The view time malam.. Indah sangat ni. Ya Allah, sungguh indah alam ini KAU ciptakan untuk kami, manusia yang kerdil.


My Family bebeh.


The cucu's... Ramai tak?


Jom main game, spot me! Keh Keh Keh. Bila ambik gambar baru tahu, ramai gila.

Banyak sangat gambar. Terpaksa pilih yang okay-okay je. Bnyak gambar dekat pantai tu. Tapi dah hang ah banyak sangat gambar. Ni pun lama gila aku buat. Nak dekat dua jam aku menghadap laptop ni haaa. Sakit mata.

Hehe, apapun fun gila oh pergi Melaka ni. Best sangat. Untuk acara sukaneka, aku menang dua. Satu yang tiup belon sampai pecah. Yang lagi satu tu, acara berpasangan. Aku masuk dengan ayah aku. Kena lari bawak belon guna dahi. Wakakaka. Lawak gilo. 

Okaylah, aku dh penat ni. Aku stop sampai sini dulu. 

Okay challos..



1 comment:

Restu RESOrT said...

kami pihak pengurusan Restu RESORT mengucapkan jutaan terima kasih atas kesudian memilih di tempat kami..