17 May 2013

Bestfriends Forever and ever and ever


Kembar muka. Me. Kembar selendang (Selalu pakai selendang hitam sama-sama tapi time ni tak). Kembar baju (Sebab haritu ada orang ingat dia tu aku sebab kaler baju yang kitorang pakai)

Kembar muka = Beela

Kembar selendang = Izzani

Kembar baju = Nadiah

Hehe takde point pun tulis macamtu sebenarnya. Kembar aku yang sebenar-benarnya Beela aje. Yang lain semua poyo.

Oklah sebenarnya kitorang haritu pergi PD. Stay PD 2 hari 1 malam. Mulanya nak stay 3 hari 2 malam tapi disebabkan masing masing busy sangats nak prepare barang untuk futher study, jadi takpelah mari kita tidoq sehari je.


Me with Beela. Kami nak mandi kolam!!!!!!!! Yang lain lembap sangats bersiap. Hehe.


Me with a fake skin colour. Hahahaha camera 360 sangatsssssssssssssssssssssssssssss.


Before masuk kolam, kita pose dulu. Pompuan sangatssss


Terjun!!!!! Yabedabedoo.


Percubaan buat mata juling. Izzani menjadi. Aku menjadi. Beela tu hahahahaha apsal kau tido hah? Nadiah tak mau buat mata juling, dia gedik. Hahahaha.


Keesokannya. Mari kita ke pantai. Bukan untuk mandi ye pembaca pembaca sekalian. Hanya untuk bergambar. Yesssss bergambar. Typical woman huh? Lantakleww


Merenung ke masa hadapan kononnya. Hahahha.


Tak tau nak describe apa. Pantai dan kami. Haha

Bawal girls.

Bayang-bayang ku sentiasa menghantui kalian. Walau di mana kalian berada wahai sahabat, aku akan sentiasa menghantui kalian. Bersiap sedia...


Kami semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Single Ladies akan complete kalau ada NIENA. Niena we love you...

Ok kami nak menapak balik rumah. Hahahaha. 

Okay itu je lah entry untuk kali ini.. 

Akhir entry, aku ingin menyampaikan beberapa pesanan kepada mereka...

Korang jaga diri bebaik nanti. Don't ever ever let anybody hurt you. Physically or emotionally. Don't ever. Kalau stress nanti rajin rajin la whatsapp aku, Tango aku. Boleh videocall. Nanti dapat kawan baru, jangan lupa aku. Ingat, korang sentiasa kawan baik aku forever and ever and ever.Aku harap aku pun sama untuk korang. Okay..

Byeeeeeeeeeeeeeeeeee :)

No comments: