30 November 2012

Barang comel

Dengar je perkataan 'comel', benda pertama apa yang terlintas di kepala korang? Kalau aku, sebut je perkataan comel, terus kepala aku terlintas kepada diri sendiri. Muahahaha. Menyampah betul kan orang perasan macam aku ni. Lek luu. Gurau je. 

Sebenarnya banyak benda yang kita boleh cakap comel. Barang pun kita boleh cakap comel. Takkan nak sebut barang jelita kot. Cuba eh.

"Eh barang tu jelita sangat."

"Eh barang tu comel sangat."

Mana yang lebih sedap didengar? Mesti ah Comel kan... 

Sebenarnya aku baru lepas kemas bilik. Dan seperti biasa, kalau kemas bilik mesti jumpa macam-macam benda yang kita beli tapi tak guna. Yang kita beli tapi hilang. Semua jumpa balik. Jadi, harini aku nak share a few things yang aku rasa comel yang berada dalam bilik aku. Let's see..



Comel sangat. Walaupun colour pink which is colour aku paling benci/menyampah/meluat tapi aku suka benda ni. Benda ni apa? Benda ni tabung sebenarnya. Kalau tengok betul-betul, ada beberapa je duit syiling dalam tu. Haha. Ini sebenarnya Za yang kasi. Sebab tu lah colour pink. Kalau tidak, memang tak lah aku nak beli benda colour pink. Gewdiks sangat you alls. Hahaha. 



Benda ni boleh gerak kepala sebenarnya. Macam dancing gituu. Comel weyh. Ekor dia tu comel sebenarnya tapi tak berapa nampak ah dalam gambar. Hidung mancung gila. Muahahahaha. Ni pun Beela yang kasi. Hahahaha. 


Butterfly towel. Ni dapat waktu Dinner Pengawas 2011. Comel sangat. Dahlah colour hijau. Lagilah bertambah comel.


Pen ni aku beli lama dah. Tapi sebab tak muat pencilbox, aku simpan je kat rumah. Beli sebab comel. Jarang pakai sebab aku bukan buat kerja sekolah dalam bilik pon. Jadi memang terperap je kat bilik pen ni. Hahahaha. Tapi sebab dia comel sangat, jadi aku akan terus simpan benda alah ni.


Pen ni sebenarnya... Aku yang seletep guna seletep dot dot. Waktu tu tengah bosan dalam class. Jadi, takde kerja. Buat lah benda alah ni. Kalau tengok dekat-dekat memang tak lawa. Tapi tengok jauh-jauh lawa sangat. Eh salah, tak lawa. Tapi comel. Muahahahaha. 



Cooooooooooooooomel sangat. Hahhaha. Ni niena yang kasi. Tahun 2009. 


Jam ni comel betul tak? Ni Izzani kasi. Tapi jam ni dah tak ada battery. Muahahaha. Malas nak pasang battery sebab bukan guna pun. Jam aku dalam bilik ada dua. Satu jam dinding. Satu yang ni. Dua-dua takde battery. Hahahahahahaha. Peduli lah kan. Janji comel!!


Penanda buku Dinasor!! Beli benda ni murah je. 2 RM 2. Hahahaha. Satu bagi Wanie. Satu aku simpan. Kira tanda friendship ah. Eh salah, kitorang bukan kawan. Kitorang cousin so.. cousinship. Eh? Hahahahaha. Comel.


Jam yang paling comel yang aku adaaaa. Hahahaha. Aku beli ni sebab comel je. Murah je jam ni. RM 25 je. Hahahaha. Jam ni unik. Dan comel. 


Frog! Cuba teka apa ni? Ini ialah tong sampah!!Comel sangat. Beli kat kedai Dua Hengget. Sebenarnya takde function pun. Sebab dah ada tong sampah dah kat bilik aku. Tapi nak beli jugak sebab comel. Jadi sekarang, aku buat tong sampah untuk buang kapas. Hahahaha. Lambat gila nak tunggu dia penuh. Semenjak beli tu, baru sekali kosongkan sampah dalam tu. Hahahaha.

Okay itu je lah yang aku nak tunjukkan. Sebenarnya banyak lagi benda comel tapi malas ahhh nak capture banyak-banyak. Jadi, lain kali eh? Okay, dengan ini aku ingin mengundurkan diri.

Goodbye everyone! Dan selamat ber'comel' semua!

No comments: