29 November 2012

One more subject to go


Hai. I'm a bit excited sebab SPM tinggal dua paper lagi which is on 4th December. Yeay! Kemudian, I will MERDEKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! For a few months. Lepas SPM macam-macam benda NAK buat. Tapi tak tahu lah BOLEH buat ke tidak kan.

Okay tak nak cerita pasal tu. Nanti dah habis SPM betul-betul, baru cerita k. Sekarang ni, nak cerita pasal birthday abang aku which is on 25.11. Okaylah. Kita sambut birthday dia dekat Shah Alam. Makan makanan Jepun. Teriyaki. Aku rasa macam baru first time makan tapi abang aku kata dah dua kali makan. Aku pun confius gak. Aku yang pelupa atau abang aku yang bercelaru maklumat. Hehe.

Tapi dulu aku selalu jugak makan makanan Jepun. Dulu ada kedai Jepun dekat Terminal One. Waktu tu Jusco belum bukak lagi. Memang kat Terminal ramai gila orang shopping. Selalu sangat makan dekat situ. Setiap kali pergi Term, mkan situ, Memang sedap. 

Tapi yang ni punya.. Erkk..


Salmon Bento with Sup Miso. Okay lahhhhhhhhh tapi tak sesedap restoren Jepun yang dekat Term dulu tu. 


Abang aku punyaaaa. Nampak dia punya lagi sedap. Muahahahaha. 


Us. Me wearing tudung yang Nadiah kasi! Wuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

Okaylah. Sebenarnya gua tak nak cakap banyak. Gua malas gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Aku tahu entry ni boring gila. Aku tahu. Aku tahu. Aku tahu. Aku tahu. Aku tahu. Aku tahu.

Okay last nak tunjuk gambar paling comel. 


Okay bye.





No comments: