22 May 2013

Hill Park


Hai. Memandangkan entry sebelum ni hangout tak cukup orang. Jadi entry kali ni hangout cukup orang malahan terlebih sudah.

Bersama kita kali ini adalah... 

Jeng Jeng Jeng.

Lima Single Ladies dan Dua I don't know their Relationship Guys.

Hahaha. Siapakah ahli-ahli itu? Jeng Jeng Jeng...



Gambar ketika masing-masing gagah mendaki bukit untuk sampai ke puncak. Oh lelaki yang dalam gambar asing itu lambat datang jadi gambar die tak banyak. Ehehehe.

Oklah mari kenalkan mereka. 

Tudung biru dan paling keding tapi pipi tembams = Beela
Tudung kelabu dan pipi besar macam bola pingpong = Izzani
Tudung purple 1 dan paling comel lote (pendek) = Niena
Tudung purple 2 dan paling kurus dan keciks = Nadiah
Tudung warna-warni dan pipi besar macam bola golf = Supermiera (Hehe it's me!)
Lelaki baju merah pakai topi ala pelukis = Amin
Lelaki pakai spek datang lambat nak mampos = Haree

Wah panjang mukadimah. Okay sekarang gambar time!!!!



Jemput naik adik-adik sekalian ke dalam helikopter saya yang sempit dan tangga naik dia macam pelik sangatssssssssss. Harap adik-adik semua enjoy my ride. Sekians.



Camne driver boleh ada dua orang? Kalaulah kereta betul ada dua stereng, memang sorang ke kanan sorang ke kiri. Terbelah duaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... Hahahahaha.



Bajet ala ala daki gunung. Dengan seluar jean nya punnnnnnnnnnnnnnnnn. Langsung tak sesuai. Hahahaha.


Kami yang aktif. Yang lain berat bontot. Hahaha. Oh by the way entah kenapa pagi tadi aku automatik je sarung selipar tu. Selipar ada heel!!! Main panjat panjat lari lari camni. Tak sesuai u olls!!! Padahnya, amik kau tapak kaki sakit. Hahahahahaha. Nyampah betui. So next time please wear proper clothes. Ecewah...

Jap. Beela, apa yang kau buat? Kah Kah Kah. Pahal orang lain semua malasssssssssssss sangat nak panjat ha? Hahahaha

Kami bertiga. Izzani banya komplen sebab dapat tempat diri tu yang paling rendah. Hahahaha tak kisah aa benda tu rendah ke tinggi, kau tetap rendah izzani. Hahaha. Chill k bebeh.


Flying Fox kanak-kanak ribena! AMARAN. Ini tak sesuai untuk orang yang berat k. Really tak sesuai sebab ni sebenarnya bebudak punya mainan. Okay. Haha. Best siut main ni. Please buat yang lebih tinggi dan suitable untuk orang besau. Mesti gempak gilerssssssss

Single Ladies lagiiiiiii. We are bestfriends. Time salah sorang jatuh, kami semua sentiasa ada untuk tolong dan kemudian hmm gelak. Hahahaha.


Time ni Haree baru sampai. Gila lambat. Hahaha sampai sampai kena jadi tukang amik gambar. We olls gediks suka bergambar kk.


The Zombies.

Zombie bertudung purple 1 : Haha aku paling laju sekali dan aku yang dapat makan otak manusia (Beela) ni dulu!
Zombie bertudung kelabu : Aku kena jaga imej aku. Kena jadi zombie yang paling ayu sekali dalam dunia zombie ni walupun aku tengah lapar nak makan otak.
Zombie bertudung purple 2 : Sedaya upaya akan ku kejar engkau wahai zombie yang layu dan Eh please zombie tak payah nak jaga imej sangats.
Zombie bertudung warna warni : Lapar tak lapar, jaga imej tak jaga imej, laju tak laju, kita zombie ni kena berhati hati. Karang jatuh tarak guna kk.
Zombie lelaki berbabju merah : Aku malas.


Zombie bertudung purple 1 : Yeay aku dapat otak dia dulu!
Zombie bertudung kelabu : Tak, aku yang dapat otak dia dulu. 
Zombie bertudung purple 2 : Hahaha korang semua diam! Kau tak nampak ke tangan aku dah capai kaki dia dulu. Aku yang dapat!
Zombie bertudung colourful : Tak dapat otak tak apa, janji selamat. 
Zombie lelaki berbaju merah : Lantak koranglah. Aku malas.

Hahaha sekian entry kali ini dan cerita merepek zombie. Okay see you guys later!

P/S : I will update persiapan untuk sambung study esok or hmm jumaat. Okay. 

No comments: