23 March 2011

Why women say his hot?

I wrote this thing as one of my friend ask me this question. Why woman say his hot? Or which one is hot at him? Yeah, it's a same question actually.

Actually, it depends on the girl. Kalau the girl rasa rambut lelaki tu yang hot, it means rambut lelaki tu lah yang hot. Depends. As you all know kan setiap orang mempunyai citarasa yang berbeza. 

Aku rasa senyuman Fizo yang buat dia nampak hot. Tapi mungkin orang lain rasa mata dia yang buat dia nampak hot. Tengok, tak sama kan pandangan aku dengan orang lain.





Tapi kalau mengikut aku, ada lima aset yang buat lelaki Hot. Iaitu :-

i) Rambut - aku ni kalau tengok orang, first thing yang aku tengok mestilah rambut. Tak ada benda lain, mesti rambut. Kalau aku minat dekat orang pun mesti sebab rambut dia. Hiihihi pelikkan? Yeah I know.


ii) Senyuman - Lelaki yang selalu senyum akan tampak handsome daripada lelaki yang mukanya selalu masam. So smile man!

iii) Abs - Cuba tengok gambar Taylor Lautner  dekat atas tuu. Lawaa kan body dia? Yeah, lawa! Sangat sangat Hot okayy.

iv) Cool 


v) Mata - mata sepet selalunya membuatkan wajah lelaki tu lebih hot. Yeah, it's true! Tapi lelaki mata bulat pun Hot jugak yek. Hiihihi.

Okay that's my opinion. How about you? Apa yang you rasa hot pada lelaki? Let me know okay. Daa :D

No comments: