24 March 2011

We love you, Datin Maznah!

After nine years Datin berkhidmat untuk SMKS2, banyak benda yang berubah. Dari nothing to something. Dari dua tiga orang dapat straight A's untuk PMR sampailah 38 orang dapat straight A's untuk PMR. Dari sorang dua dapat straight A's untuk SPM sampailah lima orang dapat straight A's untuk PMR. Dari tak ada kelab okestra sampailah kelab okestra dah berkembang maju! Now it's time for you to leave this school.

Mungkin selama Datin berkhidmat untuk sekolah ni, ramai yang tak suka Datin. Ramai yang kutuk Datin. Tapi aku pasti lepas Datin pencen ni, semua warga SMKS2 pasti rindukan Datin! Yeah, aku sangat pasti tentang itu.




This flower is for Datin. Aku bagi lepas Datin habis nyanyi lagu Doa Buat Kekasih dengan okestra band. Ini daripada semua ahli kelab okestra. Walaupun Datin tertinggal bunga ani, tak apa. Kitaorang faham.




Meet my friend, Nadiah. Nadiah thanks temankan kita tau waktu ni. Betul ohh kita lonely kalau Nadiah tak ada. Walaupun kita ni banyak kerenah, tapi Nadiah layan je kan. Terharu kitaaaa. ♥


Lady Gaga yoooo! Ni pun hadiah untuk Datin. Dari kelab Okestra jugakkkkk. Tapi pelik lah, kenapa diorang tak buang tanda harga tuuuu? Pelik pelik! Hiihihihihi.




Yang ini namanya Haikal/Haiqal. Tak sure mana satu ejaan dia kan sebab tak pernah pulak tengok buku tulis dia. Dia Juniorrr. Ni kawan aku sejak kecik lagiiii, jiran lah katakan. Mak aku cakap muka dia macam The Rock. HAHA. Tu ahh dia suke bebenar sampai Head banginggg.


Kenalkan ini namanya Farhan. Budak Junior nii. Muda setahun dari aku which mean dia form three. Eheemm Ehemmm aku tahu rahsia kau doeee! Hiihihi.









  
Ini Za!OH MY GOD! Rindu Gilaaa kot nak pakai baju hijau tu lagi. Sumpah jealous gila tengok diorang buat persembahan. Tu ahh tarik diri lagiiiii. Tak pe tak pe, lepas ni kalau buat persembahan confirm aku masuk! Heeee ♥ Tapi masalahnya bila agaknya boleh buat persembahan lagi? Datin dah tinggalkan kita. Dahlah ramai cikgu tak suka dengan band okestra niii, apa lagi jeles lah cikgu kann. Cuma Datin & Mrs. Lim je yang sayangkan band nii. Sob Sob sedih.

Apa-apa pun, I wish the best for you Datin. Semoga Datin bahagia sentiasa. Rajin-rajin ahh jenguk SMKS2 niiiii, tengok tengokkan budak okestra K? I love youuu ♥

No comments: