08 March 2012

Exam over? Eh lek lu belum SPM lagi


Tapi kenapa rasa lega dia macam lega baru lepas jawab paper PMR? Sebab PMR lagi senang pada Intra 2? Har-Har. Ayat berlagak wei. Budak form three baca konfem meluat. Har-Har, peduli apa?



Me is so a big girl. And big girl don't cry. Haktuih mu. Pagi tadi, budak tak dengar cakap kau dah nak emo. Hehhhh itu sebab minggu PMS. Minggu PMS kay. Don't chu ever dare to make me angry. I mean it. Tak percaya, tanya Arif. Haha.


Okay dah stop it. Stop merepek. Dan cepat bagi comment tentang Intra 2 haritu. Okay ma'am.


Overall, 50 peratus ah aku cakap. Seriously.


B. Melayu : Peribahasa, awat susah sangat? Oh dan ye, rumusan macam dapat markah rendah je dari cara cikgu cakap. Cikguuuuuuu, tak moh a cenggini.


English : Easy measy kot. Sebab tak ada essay. Har-Har. Nak A+ boleh?


Maths : Esok dapat result. So wait and see.


Agama : AKU LUPA TAJWID. Seriously aku lupa nak baca bahagian tuuuu. 


Sejarah : Nak A boleh? 


Chemistry : Awat susah bona ni? Cikgu tak sayang kitorang ek? Sobs Sobs.


Physics : At least, lagi senang pada Chemistry.


Biology : Target aku C. Boleh tak? Kalau dapat, kena keluarkan duit belanja budak yang ajar aku tuuuuu. 


Add Maths : Aku lupa macammana nak cari inverse equation. Choi. Banyak pula soalan keluar.


EST : Essay tak ada idea. Ha ha.


So sekarang aku target English, Sejarah, Maths dan Agama A. Tapi Maths macam hilang harapan je. Har-Har.



Bosan sangat, siapa suruh? Kan dah terconteh. Har Har. 

Oh nak tengok satu video clip yang sweet sangat? Nak tak? Baca subs dia tauuuuu! Sapa tengok Family Outing Season 1 dengan Running Man mesti faham. K enjoy. Challos.





No comments: