31 January 2011

Kenangan terindah ?

Aku yang lemah tanpamu
Aku yang rentan kerana
Cinta yang hilang darimu
Yang mampu menyanjungku

Dulu waktu kita mula-mula decide nak hidup with our own way, aku rasa macam life aku kosong jea. Kosong without kau untuk teman hari-hari aku. Kosong wihout kau untuk buat dada aku "DUG DAP DUG DAP". Aku rasa down sangat -.-

Selama mata terbuka
Selama jantung tak berdetak
Selama itupun aku mampu untuk mengenangmu

Betul, aku boleh sayang kau sampai bila-bila kalau itu pilihan aku. sebab apa? Sebab kau sorang jea yang mampu buat aku gila macamtu. Kau lain dari yang lain. Very special for me.

Darimu ku temukan hidupku
Bagiku kaulah cinta sejati

Dengan kau, aku kenal apa tu erti cinta. Dengan kau aku tahu apa itu erti rindu. 

Bila yang tertulis untukku 
Adalah yang terbaik untukmu
Kan ku jadikan kau kenangan 
Yang terindah dalam hidupku

Tapi kau jangan risau. Aku dah move on seperti mana kau move on. Aku dah buang jauh-jauh kenangan terindah kita. Tapi sejauh mana pon aku buang, sometimes benda tu akan singgah dekat mind aku jugak. Tapi kau jangan risau, aku takde hard feeling dekat kau lagi, seperti yang aku katakan dekat entry yang lepas.

Namun takkan mudah bagiku 
Meninggalkan jejaki hidupmu
Yang telah terukir abadi dalam hidupku
Sebagai kenangan yang terindah

Memang tak mudah nak lupakan kau dulu. Tapi sekarang aku berjaya. Bak kata orang, di mana ada jalan di situ ada highway. Ehh silap, di mana ada kemahuan di situ ada jalan. 

P/S : Aku teringatkan dekat kau sebab sejak kebelakangan ni, banyak sangat benda yang buat aku reminds dekat kenangan kita dulu. Such as lagu ni. Sekali lagi ditegaskan, aku takde hard feeling terhadap kau. Peace, no war.

No comments: