16 November 2011

18 Hours of Sleeping? WHAT?

Seriously? Doeeeeeeee, Kau serious ke Mira?






Eh Lek Luuuuuuu. Hihi. Memang lah tittle tu betul. Memang aku tidur for 18 hours. Dahsyat?  Memang pun. Aku pun rasa dahsyat habis dah tu. Bapak lama weh aku tidur. 18 Jam. Nasib baik tak 24 Jam ohh, kalau tidak cukup satu hariiii. Choiiiiiiiiiiiii.


Tapi kenapa?


Kenapa aku tidur 18 Jam?


Oh sebenarnya, perut aku sakit. Seriously. Sakit gilaaa. Jadi aku ambil panadol dan terus tidur. Dalam pukul 3 petang macamtu la. Then aku terjaga dalam pukul 9 malam macamtu, badan aku sejuk gila time tu. Kan Hujan kan? Jadi aku sambung balik tidur hinggalah keesokannya.


Esok tu bangun, perut masih lagi sakit. Mata pun sebelah bengkak. Okay sekarang perut aku baru baik. Lepas telan 8 biji arang. Lapan wohh. Tak jangan salah sangka. Aku ambik enam biji semalam, dua pagi dua petang dan dua malam. Harini aku ambik dua biji. Yupe, doc kasi ubat arang. Untuk hilangkan angin. Hihi. Pelik je kan>? Aku pun rasa pelik.


Okaylah guys. Sampai sini jee. Doakan kesihatan aku baik-baik kay. Kay Challos.

No comments: