30 January 2014

Lawatan pertama kat KMPP


Assalamualaikum. Yeay dah sampai rumah ni. Boleh update blog bersama gambar. Bosanlah asyik update guna phone jer. 

Ni aku nak cerita pasal lawatan pertama aku ketika aku di KMPP.

Haritu club koko aku ada buat lawatan gi AIMST. University yang lebih kepada medical la. Untuk jadi nurse. Tempat dia best ah. Facilities dia menarik. 



Pedulikan muka aku. Ni aku nak bagitahu ni, satu patung tu harga dia berpuluh ribu. Mahal gila...








Ahli kelab kitorang. Gabung dua kuliah which is K3 and K5 kalau tak silap aku. Tapi budak K5 ada dua orang je. Yang lain semua K3. Dan pompuannya semua budak klas aku kecuali yang paling hujung tu.


Sebenarnya aku takde idea la nak tulis apa. Aku cam tak biasa pulak nak tulis blog bila dah lama tak berblogging ni. Nak menaip pun cam malas jer. Hehe.

Okaylah nanti ada masa, aku update lagi! I will reveal my Muet Result for the next entry. Jeng Jeng Jeng...

No comments: