11 June 2015

Final Exam is Coming

Just a short update to tell you guys yang aku sedang menghadapi study week. (Dah hari Khamis pun, Eh nak masuk Jumaat lagi 20 mins). Huh hakak stress (tengoklah jerawat yang naik di wajahku dan lemak-lemak yang mula berkumpul). Okaylah, korang doakanlah aku dapat jawab exam aku dengan baik. Ugh dahlah paper Analisis Chem dengan Inorganic Chem dalam hari yang sama! Dengan gap sejam je! I just cannot...

3 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Hi,

Kami Team dari aplikasi NOVEL+ berbesar hati untuk mempromosikan novel nukilan anda yang disiarkan di blogspot/website anda

http://cikbuwlan.blogspot.com/

untuk dipaparkan dalam aplikasi yang kami bangunkan untuk mobile (android/IOS) secara percuma.

Peluang ini tidak harus dilepaskan kerana novel anda akan kami bantu untuk diperkenalkan kepada umum secara meluas melalui dunia dihujung jari.

Oleh itu, kami ingin meminta kebenaran daripada pihak anda terlebih dahulu, sebelum kami siarkan di dalam aplikasi NOVEL+ ini. Aplikasi NOVEL+ ini boleh dimuat turun melalui App Store (Apple/IOS) dan Play Store (Android). Kami mengharap agar dapat maklum balas dengan segera daripada pihak anda.


Hubungi Kami:
novelmcdp@gmail.com


Untuk Info:
NOVEL+ merupakan bahan bacaan berupa novel yang boleh dicapai dengan mudah melalui aplikasi mudah alih. Dengan NOVEL+, anda mempunyai akses ke dunia karya novel tempatan dengan meluas. Anda tidak perlu risau lagi untuk membawa bahan bacaan ketika berada di luar atau ketika sedang bercuti kerana kini aplikasi NOVEL+ akan bersama anda sentiasa, bila-bila masa dan dimana jua.
Para peminat novel boleh membaca karya-karya TERBAIK penulis berbakat di aplikasi NOVEL+ yang boleh dimuaturun secara PERCUMA. NOVEL+ terdiri daripada pelbagai genre novel TERKENAL dalam Bahasa Malaysia.

Unknown said...

Saya doakn akak brjaya exam! Baca entry akak rse mcm x sbr je nk msuk matrik..mmg rmai sgt org ckp matrik susah..ape2 akak doakn saya spm tahun ni cemerlang ok!!