15 November 2010

Bila perempuan kata :-

1) Kita kawan jea lah yea? Saya tak sedia lagy nak masukke fasa seterusnya.
= Aku memang tak hengen dee dekat kau. Sampai bila-bila pun. Fullstop!


2) Awak dah makan belum?
= Jom la pegy makan! Perut aku dah lapar tahap kebulur ney!


3) Saya suka berkawan dengan awak. Awak the best!
= Aku minat dekat kau tahap gaban weyh! Cepatlah, minta couple. HAHA


4) Kalau awak tak nak belikan, takpelah. Saya tak kisah pon.
= Belikan cepat, kalau tidak aku merajuk tujuh hari enam malam!


5) Demi awak, saya sanggup berkorban apa saje.
= Aku gimik je! Kalau kau berani nak cari lain, aku pon boleh cari lain lah.


6) Lawa lah budak perempuan tu.
= Cepat cakap aku lagi lawa dari budak tu!


7) Awak pernah tak teringat awek2 lama awak?
= Kalau nak gaduh, jawablah ye! 





No comments: