02 November 2010

My Dream House ♥




Okay, hariney nak cerita pasal my dream house ohh:D Okay, korang tahu tak rumah apa yang aku impikan? Tuu dia banglo! Semua orang sure impikan rumah macamtuu kan. Takde dee orang impikan rumah kecik, semua orang nak rumah besar! Sebab selesa dan cantik. Kan kan? Aku suka rumah baglo yang besar ohh! Berapa tingkat? Tak kisah ohh. Yang penting, ada halaman rumah yang luas. Sebab aku suka ohh rumah yang halaman dia menghijau jer! Tapi bukanlah terlalu serabut yerr. Anda dapat bayangkan tak kalau anda tinggal dekat rumah yang rumputnya menghijau, pokoknya ada yang tinggi ada yang rendah then korang berbual sambil baring-baring dekat rumput? PERGH! Sumpah so sweet weyh :D Lepastu kalau nak buat makan-makan senang ohh! Halaman besar so buat dekat laman jer. Takdelah kotor sangat. Kan kan? 







Bedroom! Aku ney suka konsep modern ohh dekat bahagian dalam rumah! Lagik-lagik bedroom and living room! PERGH sumpah lawa giler babeng weyh! Macam picture nombor dua tuh, modern giler kan style dea? Laen dari yang laen ohh. Suke ♥ Lepastu aku suka langsir colour putih, cadar colour putih, sarung bantal colour putih. Macam picture nombor satu! Laawa weyhh! Nampak so modern and kemas. And then nak ada tv ohh dekat dalam bilik. Yeah, kalau my dream house mestilah master bedroom kita punya kan kan? So sure lah ada tv dalam bilik. Senang ohh. Macam gambar last tuh. Aww, sumpah tak nak keluar bilik kalau ada bilik macamtu. HAHA ♥



Toilet? Kalau korang nak tahu, bilik air mainkan peranan penting ohh dalam rumah kita! Sebabnya? Kalau korang tension lepastu mesti korang nak mandi kan? Sebab kalau kita berendam dalam air sejuk, sumpah mind kita akan tenang. Then cuba bayangkan kalau bilik air korang sempit giler babeng plus kotor nak mampos! Sure rasa tak tenang kan? So jaga bilik air elok-elok. And korang memang kena buat bilik air besar sikit. And mesti ada bathtub ohh! Macam dekat rumah yang aku tinggal sekarang ny takde bathtub so kalau nak berendam dalam bathtub tunggu pergy hotel! HAHA. 




Living room? Kan aku kata aku suke style modern. Cuba tengok gambar atas tuh. Modern giler kan kan? Aku paling suka chair dia yag bulat bulat tuhh. Dan picture yang dia tampal. Nampak lagikk modern ohh! Plus jam dia. Hee :D Colour merah putih memang lawa weyh gabungan tuu! HEE.  Rumah macamni kalau ada budak kecik pon tak sepah sangat ohh. Serius weyh! Tak tipu! 


So the conclusion is aku suka rumah yang besar! Dan aku suka konsep modern! I will work had for it:D Teringin ohh! Senang ohh! Kalau kezens, pak sedara, mak sedara or kawan datang senang oh! Besar so tak payah berebut sofa macam selalu. HEE♥ Aku akan usahakan yang terbaik untuk dapatkan my dream house ney! Doakan aku yeah people ♥

No comments: