27 April 2011

Sungguh aku tak tipu.





Lama betul tak menaip. Rindu betol. 


Sungguh aku tak tipu.


Dua tiga menjak ni aku semakin busy. 


Busy dengan dunia sekolah yang semakin mencabar. Betul, aku tak tipu. 


Alam form three dengan alam form four sememangnya berbeza.  


Kalau form three, baca buku sekali lalu je pun boleh dapat paling tidak pun lulus. Kalau baca buku dua tiga kali confirm dapat A punya lah kan.


Tapi kalau form four? Baca buku dua tiga kali pun tak tentu boleh dapat A. Kalau baca sekali, memang confirm ahh fail kann. 


Jadiiiii? Aku terpaksa ahh spend lebih masa untuk study berbanding duluu. Kalau dulu aku buat homework paling lama pun satu jam dua puluh minit. Tapi sekarang kalau tak dua jam tak sah kan. Berlambak gilaaaa. Tu pun aku buat homeworks yang mana ada untuk esok jee. 


Exam Mid Year pulak start 4 May. Habis ah. Tapi nasib ahh BM dengan Sejarah first day. Paper Physics semua last-last. Nasib ahh kann. Syukur Alhamdulillah.


Aku tahu entry ni paling bosan dalam dunia siber ni ever. Sorry lah aku memang betul-betul blank. Tapi aku paksa kan jugak diri aku untuk menaip sebab ramai dah tanya tentang belog aku niiii. Jadi here I am. Post entry baru walaupun tidaklah semenarik mana punn.


Insya-Allah lain kali aku post entry yang best punyaa, K? 


Doakan akuu supaya dapat fokus dalam class. Okay, Challos. 

No comments: