08 April 2011

Time move faster than I thought

Tidak ku sangka masa berlalu dengan cepat. Pejam Celik Pejam Celik dah bulan empat. Dan sudah empat bulan aku di tingkatan empat, berada di dalam kelas 4 Arif 1.


Mungkin aku dah mula biasakan diri dengan class 4AI. Mungkin aku dah biasa belajar dengan suasana yang senyap sunyi waktu Bahasa Melayu dan bising pada waktu Maths. Mungkin aku dah biasa dengan kelompok-kelompok yang ada perangai tersendiri dan keegoan tersendiri. Mungkin aku dah biasa dengan cikgu-cikgu. 


Tapi aku tak sangka pulak Mid Year Exam jatuh pada 6th May (Birthday Azrif, wot wott padan muka!). Bila Cikgu Lalitha cakap exam 6th May, aku rasa macam, What the hell? Cepatnya. Dah lah format exam ikut style SPM. Chemistry semua sampai paper three kan. Bajet macam kitorang semua dah tahu jeeeee kan.


By the way, sekarang ni aku dah mula tusyen Add Maths. Baru start petang tadi. Ada tiga orang jee termasuk aku. Seorang Cina, seorang India dan aku Melayu. Memang Satu Malaysia betul lah kan. Tapi yang peliknya, aku sorang je perempuan. Nasib ahhhhh. Rasa pelik je aku belajar dalam suasana yang sunyi sepiiiiii. Tapi kan diorang dah masuk chapter five ; Indices. Nampak sangat sekolah lembap sangat kan. Hiihihi :/ 


Okaylah sekarang nii aku nak makan sushiiii yang mak aku beli petang tadi. Nyum Nyum, jangan jeles ehhhhh. Daa \./

No comments: