26 August 2011

SAYA CINTA MALAYSIA

Aku dilahirkan di negara yang iklimnya panas dan lembab sepanjang tahun. Negara yang terdiri daripada 13 buah negeri dan 3 buah wilayah. Negara yang mempunyai 3 kaum utama yang hidup bersatu padu. Negara yang sentiasa mementingkan kedamaian. 


YES! NEGARA MALAYSIA.


Aku cintakan Malaysia. Sangat-sangat cintakan. Di sinilah tempat aku dilahirkan dan dibesarkan. Pengalaman manis & pengalaman pahit semuanya terjadi di sini, di Malaysia. Malaysia tanah airku.


Anda pula bagaimana? Cintakah anda terhadap negara anda?


Sempena bulan kemerdekaan ni, jom kita tengok video SAYA SUKA MAlAYSIA yang dibuat oleh warganegara Malaysia. Tengok macammana diorang express feeling diorang. Dan jangan lupa vote diorang sekali. 


Macammana? Mula-mula korang mesti ada acc facebook. Yeh, facebook account. 


http://www.churpchurp.com/supermiera/share/SayaSukaMalaysia

Kemudian click link dekat atas ni. Dan like page tersebut. And then feel free to vote any videos that you like. Tengoklah sementara menunggu waktu berbuka puasa kan? Okay selamat mengundi.


Challos.

No comments: