30 August 2011

First Syawal

Alhamdulillah. Bulan Ramadhan dah berlalu. Dan kini tiba bulan Syawal pula. Setelah berpuasa selama 29 hari, kini saatnya kita meraikan kejayaan kita. Jadi sudah semestinya orang yang tidak puasa tak boleh celebrate raya kan. No fasting no raya! Gettit? 


Dan of course lah aku puasa tak cukupkan. Tak perlulah nak diberitahu kenapa sebab aku rasa semua orang sedia maklum kot kenapa.


Pagi tadi celebrate raya. Dan it's kindda fun kayh.



Tengok, dia buat muka sexy. Boleh jadi model ni adik kau Wanie.


Hey saya tak nak jadi model lah. Saya nak jadi actor! Yeah, actor. Muahaha.


Muka Jepun. Meet the sombong girl, Syasha. (tak tahu spell nama dia).


Muncunggg tuuuu -.- Mahal.


Okay that's all. Semua gambar tu diambil dekat kampung. Anyway, terima kasih kepada semua yang wish selamat hari raya dekat saya. Tak kiralah sms ke, facebook ke, live ke mahupun blog. Terima kasih. Dan selamat hari raya to you too. Maaf zahir dan batin. Dan harap kita dapat bertemu lagi pada 1 Syawal tahun hadapan!

Challos.

Gambar-gambar aku semuanya aku delete atas sebab-sebab tertentu. Harap maklum.



No comments: