21 February 2015

Let me introduce you....

Hello readers!

Memandangkan aku dah lama tak update blog dan aku asyik cakap nak update blog nanti tapi asyik lupa je, maka hari ini aku akan update blog. And yeah as you all can see, three posts (including this one) in a row! Lama tak buat weh. 

Okay harini aku nak introduce kat korang kawan-kawan gila dan senget aku dekat UPM. Budak coursemate, budak satu aras dan budak satu bilik. And yeah all of us satu kolej. Haha well, you know me. Susah nak bergaul. 

Okay. 


Tengok gambar pun dah boleh tahu tahap kesewelan apakah rumet aku ni. Ya, dia adalah rumet aku yang paling gila dan havoc sekali. Walaupun dia tu KAKAK tapi selalu ajar aku benda tak betul. Hahahahahahahaha joke. 


Ini budak coursemate aku. Kat kolej aku tak ramai yang satu kos dengan aku. Kalau perempuan Melayu, dia sorang je lah. Hahaha. Dia ni pun tengok je muka baik tapi perangai havoc gila. Kuat menyanyi. Sakit telinga aku. Hahahahahahaha. 


Yang bersila macam bertapa kat atas huruf M tu budak satu aras. Selang dua bilik dari aku je mak cik tu. Budak kimia jugak tapi dia kimia perindustrian, aku major kimia. Mak cik tu pun tak kurang hebat juga tahap kesewelan dia. Hahahahaha. 


Hahahahahahahaahahahahahahahahahahahahaha

Aku sendiri cannot decide siapa yang palng tingtong antara kitorang. Macam sama je semua. Tapi apa yang penting, aku the least ting tong le. Hahahaha.

Okay korang! Selamat berhibur dengan gambar-gambar sewel kitorang. Bye.

No comments: