22 July 2011

Music tanpa sempadan

Semua orang memang dengar music kan. Dan dalam banyak-banyak music, pasti ada yang korang semua paling minat. 

Jazz, Pop, Rock, Ballet, Pop rock, hardcore, techno. Etc.


Kalau aku, aku suka dengar lagu pop. Seriously! 


Dunia seni tanah air negara kita, Malaysia pun dah sampai ke peringkat antarabangsa kan. Ini jelas menunjukkan music semakin berkembang. Kita pun janganlah hanya menyokong muzik luar negara je, sokong lah muzik tempatan juga. 


Macam aku, aku dengar lagu dari macam-macam negara. Dari macam-macam jenis bahasa. 

Dan hari ni, aku nak promote lagu dari negara Korea. Cuba dengarr and feel it. Best.





By the way, click lah link dekat bawah ni lepas habis baca entry ni kay. Iklan Churp Churp lagiiii ;)

http://www.churpchurp.com/supermiera/share/HotlinkONEMusic 

Okay Challos  

No comments: