31 July 2011

One day One movie


This movie, great wey. Seriously. Cerita ni buat perempuan lebih berani untuk confess dekat lelaki. Mula-mula cerita dia happening, fun fun. Bila dah nak dekat ending, sedih wey. Menusuk kalbu!

Ending dia pun, agak lain dari yang lain ohh. Aku syorkan korang semua tengok movie nie. Beli lah dekat astro first, baru RM 15 kan. Seriously, tak menyesal oh tengok cerita ny.


Karak! Cerita ni pon best. Aku tengok siap tutup lampu semua. Kasi feel sikit. Seriously, tak menyesal oh tengok cerita ni. 

Mula-mula mungkin macam tak faham sangat ah cerita dia, tapi lama-lama baru faham.


Ni haa cerita kontroversi ni. Best cerita diaaaa. Aku tak tipu. Memang best cerita dia. 

Aku tengok cerita ni sambil makan rambutan, memang syiok ahh, wa cakap lu. 

Beli ah DVD cerita ni, memang berbaloi. Best ♥

P/S : Wanie, thanks for the rambutan. Sedap doe! Berlambak aku makannn. Manis! Hiihihi. Challos

No comments: