11 February 2012

Sensitif? Mak aih biar betul.


Aku pakai spek? Sebenarnya memang aku pakai pun tapi cumaaaa malas ah nak pakai memandangkan aku tak rabun sangat pun. Cuma silau aku jee yang tinggi. Dulu waktu form three, aku rajin pakai. Kata budak nak study PMR kan. Haha. Lepastu masuk form four, aku malas nak pakai sebab malas aaaaa. Masuk form five lagi aku tak pakai. Muahaha. Kalau mak aku tahu, mesti mak aku pelangkung kepala aku nii. *Sorry bu.

Back to the topic, ohh seriously kot sekarang ni sensitif aku makin menjadi. Bila tu? Alaaa, well you know setiap bulan perempuan ada mood tak menentu kan. Haa waktu tu lah. Dulu tak ada pun. Dulu aku happy always je kot. Maksud aku, tak adalah sesensitif sekarang. 

Sekarang ni, bila time tu nak dekat datang, aku jadi sensitif gilaaa. Tak boleh orang lain buat salah, buat silap. Mesti aku rasa nak mengamuk. Lepastu aku cepat rasa down. Orang cakap sikit je, aku dah terasa. Serious. Well, orang yang kenal aku dengan better, will know it. 

Haaaaaa apa dah jadi? 

Hormon aku tengah tunggang langgang kot. Tengah tak stabil. Iyalah, aku kan nak turn to 17 this year. Nak habis sekolah next year. Maybe hormon aku tengah get ready menempuh alam selepas alam sekolah kot. Ehh? Hehe. Mungkin. 

Ohhhh to all the peps yang aku tiba-tiba marah atau tiba-tiba turn to as sensitive as possible, aku minta sorry. Minta sorry? Macam pernah dengar je ayat tu. Har-Har. 

Okay itu je kot nak taip. Maaf, aku kurang idea kebelakangan nii dan sekarang ni aku tengah sibuk layan drama Korea. Drama apa? Kejap aku google cari gambar.



Layan kot cerita niii. Har-Har. Sebab hero dia cute dan heroin dia gojes. Sebenarnya cerita ni dah main dekat channel 393 (Astro Beyond) dulu tapi aku tak sempat tengok sebab dia main hari Sabtu and Ahad. Malam pula tu. Mana lah aku boleh tengok. Jadi aku tengok dekat internet jeeeee. Zaman kan dah maju broo. Har-Har.

Eh okaylah. Aku chowwwwwww dulu everybody. Challos.

No comments: