07 April 2012

Busy month, I guess


Sesapa yang dah baca entry aku beberapa minit yang lepas, aku minta maaf. Aku tahu aku merapu dalam entry tu. Aku dah padam entry tu. Sebab aku rasa aku nak padam.

Mood aku tak menentu sekarang ni. Kadang-kadang aku okay dan kadang-kadang aku K.O. Macam tadi, aku rasa down sangat. Down sangat sehingga kau orang sendiri tak dapat bayangkan. 

K tutup topik tu. Tutup tutup. Jangan disebut lagi.

Bulan April ni bulan busy. Bulan sibuk.

Kalau ikut kalander, bulan ni langsung tak ada public holiday. Plus ada sehari sekolah ganti. Tapi apapun, rabu depan cuti. Sebab ada perlantikan raja. Kan? I guess so.

Aku dah semakin feel budak SPM. Aku dah semakin merasa yang aku ni dah form five. Sibuk sangat. Kerja menimbun-nimbun. Class sampai hari Sabtu. 

Penat? Penat sangat. Tapi aku kena berkorban. Tak sampai pon setahun lagi. So aku akan bertahan.

Okay. Aku akan kurangkan twitter tu. Jadi maaf, mungkin aku cuma akan sign in waktu holiday atau kalau gian sangat waktu weekends. 

Tapi facebook memang deactive sampai cuti bulan lima nanti. Lepastu habis cuti deactive balik sampai habis SPM. Oraite peps? 

Okay tu je nak cakap. Tu je nak tulis. Oh ye, by the way kenapa followers aku tak meningkat ni haaaa? Naiklah sampai 300 cepat. *buatmukacomel.

Haha. K Challos peps!

No comments: