01 April 2012

Satu April = April Fool?


Orang kata Satu April bersamaan dengan April Fool. Hari untuk mengenakan orang ramai. Hari untuk buat prank. Hari untuk menipu. Hari untuk buat dajal. Hari kumpul dosa. Eh? Haha.

Bullshit semuanya itu. Jangan rayakan April Fool bagi yang beragama Islam kerana ianya dosa. 

Bagi aku Satu April ni birthday kawan aku. Siapa dia? Nama dia Liyana. Birthday satu april. Happy birthday Za! May your dream come true.

]


Aku memang suka letak gambar yang tak ada kaitan dengan entry. Harap maklum. Oh siapa mereka? Ce tekaaaa. Haha.


K sebenarnya nak cerita pasal kem haritu. Oh hari rabu dgn khamis haritu aku ada kem dekat Pahang. Best. 


Apa yang aku dapat dari kem tu?



  • I never know that I'm such a baby. Haha. Seriously, aku tak sangka weh aku takut dengan serangga hijau yang ku tidak tahu namanya itu. Yelah, sapa tak takut bila nak tidur, ada serangga yang ada sengat tersekat dalam kipas? Dahlah aku tidur dekat katil tingkat atas. 
  • Aku berani buat wall climbing, merentas jambatan yang tinggi nak mampus dan flying fox! Yipeeeee! Wall climbing tu first time buat. Memang gabra gila. Tiga kali try baru boleh naik. First try jatuh second try jatuh. Third try tu boleh le sampai setengah kan. Haha. Yang merentas jambatan tu sumpah scary gila doh. Dahlah orang belakang aku sengaja goyang-goyangkan jambatan tu. Siut. Flying fox the best! Cuma part yang tersekat dekat tengah-tengah tu macam apa entah. Haha.
  • Aku tak ada stamina. Haha. Serious balik dari kem tu aku tidur awal gila. Mak sedara aku datang rumah aku, aku tidur dekat atas sofa. Haha, baik bonar budi bahasa anak dara ni. Penat gilaaaaaaaaaa. 
  • Aku fikir aku mandi lama, rupa-rupanya diorang lebih lama mandi dari aku. Seriously. Sakit hati wei. Dekat kem, mandi ala kadar je lah. Ni tak, lembap nak mampos. 
 
Kesimpulannya, kem tu best. The last camp for secondary school. :(

K bye.


No comments: