09 April 2013

Hai April!

Tajuk klishe sangat dan takde kena mengena sangat dengan entry. Dah seminggu bulan April berlalu baru kau nak cakap hai hai bagai? Lame lah Mira. Lame.

Harini aku tulis tak ada tajuk yang spesifik sebab aku memang takde benda spesifik nak cakap. Aku cuma nak merapu dan merapu dan merapu lagi. Boleh? Oh dan tak ada gambar juga untuk harini. Maaf, gua terlalu lazy untuk pindahkan gambar dari tab ke sini. 

Lazy. 

Sejak SPM habis dan gua jobless dan schoolless, gua cuma duduk rumah tengok tv, main internet, makan, kemas rumah.Kengkadang ikut ibu keluar pergi memana je dia nak. Atau kengkadang jadi babysitter. Atau macam-macamlah.

Bukannya aku duduk rumah tak buat apa-apa. Kengkadang hari aku lebih busy dari hari orang yang kerja. Sampai aku nak jenguk blog pun tak sempat. Sampai aku nak tweet pun tak sempat. Sampai aku nak whatsapp pun tak sempat. Contohnya minggu lepas. Aku busy sangat sampai aku nak tweet pun tak sempat. Sempat tweet waktu nak tidur je. 

Jadi, stop it. Stop cakap budak lepasan SPM yang tak kerja ni pemalas.

Okaylah hari ni aku nak rehat. Pagi tadi aku dah kemas rumah. So sekarang ni, aku nak tengok movie. Babai guys! Will update soon.

XOXO,
Jobless girl

No comments: