30 April 2013

I don't know what to write..

Hai...

Seperti yang boleh dilihat pada tajuk, I really don't know what to write. Sebab hmmm memang otak kering. Tak ada idea. Tak ada cerita. (Or actually ada cerita tapi gambar di sebalik cerita tu semua tak ada, jadi tangguhkan dulu).

Jadi hari ini nak merapu. Nak meroyan. (Meroyan is not a good word to use, okay)

Tawaran matrikulasi dah dapat. Dekat mana? Aku nak terima atau tidak? Hmm well nanti lepas aku dah buat keputusan aku akan tulis entry tu. Okay bebeh. (So now aku ada 2 entry on hold. Tunggu...)

Selera makan aku sekarang besau. Normal lah sebab aku berada dalam seminggu (or less) dari period. Memang selera besau. Sentiasa lapau. Sentiasa nak benda manis. Sentiasa nak mengunyah.Habislah nanti Mira... Badan macam teddy bear. Hahaha nak buat perbandingan yang comel je. 

Ok lah serius takde idea. Chiau dulu. Nanti dah dapat gambar dan ada mood, aku tulis. 

Oh well dan selamat hari pekerja esok! Babai...

No comments: