24 February 2011

Aku puasa Ganti.


Siang tadi aku puasa Ganti. Dan berjaya okay.

Aku bukak puasa makan mi hun goreng + telur goreng campur cili + French Fries + ice lemon tea.

Sedap kannn? Aku tahu sedap. Semua tu aku buat sendiri kecuali mi hun. Hiihihi. Super kan aku? Aku tahu aku super. HAHA.

Okay. Kejap lagi aku nak makan ubi cicah gula. Sedap siut petang tadi aku tengok mak lang aku makan. Hiihihii. 

By the way. Aku dah tukar tempat duduk. Aku duduk depan sekali. Sebelah Fadzleen. It's better in front daripada duduk dekat tingkap. Tolonglah, dah lah aku silau. 

Tapi aku takut aku tak boleh cocentrate je duduk depan. Aku last sekali duduk depan waktu aku form one. Sekarang ni lagi sekali? Oh My God! 

Takpe. Apapun aku akan selesakan diri duduk depan.Straight to the point dekat muka cikgu. Hiihihi. Kalau cikgu ada jerawat pun aku boleh nampak agaknya. HAHA. 

Okaylah. Sebenarnya aku nak post gambar-gambar yang aku janjikan haritu. Tapi aku sangat-sangat malas sekarang ni. Tapi if aku rajin, aku akan post benda tuu lepas ni. Okay? 

Okay Chalos.

No comments: