22 February 2011

Hari ini saya GELAK besar,

You all nak tahu takk? Nak ke tidakk? Hiihihi. Hari ni perasaan saya sebijik macam dekat tittle tuu. Hiihihi. Suka suka.

Pagi pagi pergi sekolah borak borak dengan Izzani. Cerita macam-macam. Lepastu borak borak dengan Nadiah pulak. Okayy, ni cerita baik punya. Waktu kita orang tengah khusyuk berdoa, Izzani punya lah semart pergi sepak termos aku. Habis lahhh tumpah air aku. HAHA. Mula-mula macam WTF? Tapii then aku bantai gelak gila-gila. Kelakar gilaa tengok muka Izzani yang dah cuak tu.

Lepak lepak dengan diorang, Nadiah lukis gambar comel gila. Hiihihi nanti aku upload okay. Sekarang ny aku post guna lappy ayah. PC aku rosak. HAHA. Suka oh.
Waktu BM kannn, gila kelakar. Mula-mula aku ejek Azrif sebab tak baca prosa tradisional lagi. Plus tengok muka dia yang gilaa cuak kan. Last-last aku yang kena. Hiihihi. Terketar-ketar kau Mira depan tuuu kena dengan Dr. Yeo. Tapi apa pon, aku dapat jawab okay. Tak macam ketua kelas aku tuu -.- Hiihihi. 

Balik balik sekolah, aku makan makan. Lepastu keluar Jusco. Pergi cari barang abang aku. Dekat JJ tu ada pameran keropok, baru aku ingat. Hiihihi. Ehh ada abang Syed lah pulak. HAHA. Sebijik muka macam syed oh. Memang copy and paste betul.
Malam pergi pasar malammm. Aku beli putu mayam. Sedap siut, dah lama gilos tak makan benda alah tuu. Nikmat gilaa :D Hiihihi. Suka suka <3

Hari ni aku memang active jea kot. Hiihihi. Lepastuuuu aku asyik lapar jea. Entah kenapa, aku sendiri tak tahu. Tak pe, esok kita diet balik okay. HAHA. Okaylah serious takde idea ni. Chalos.

No comments: