14 February 2011

Hari ini




Pagi tadi pergi sekolaahh. Excited pergi sekolah sebab ada kau. Hiihihi.

Tapi ada okestra, jadi mood turun sikitt. Sebabbb bow belum beli lagii okay. Dahlah dua kali latihan okestra tak datangg. Hiihihi gerun -.- Tapi Cikgu Lim tak ingat pon. Berlatih Okestra memang memenatkan tahu takk. Bukan apaaa, sakit tangan lahhh. Sebab akukan main violin. At last, aku boleh jugak main laguuu tuu walaupun tak sehebat kau. Nak tahuuuu aku main lagu apa? Kejap, aku cari dekat youtube. Kejap tau.


Okay ni diaa. Tajuk dia Doa Buat Kekasih.  Dengarlahh okay dan korang akan tahu betapa panjangnyaa dan susahnyaaa aku mainn. Hiihihi.



Lepas okestra, naik kelas. Alamak kelas terkunci pulakkk. Agak tak puas hati doeee. Takdelah, kalau dah tahu pintu depan tuu memang bermasalah, buat apa kunci pintuu belakang kann? Kunci grill jea sudah. Tak faham betul aku -.-

Hyeahhh. Ni aku lagi tak faham. Yeah tahulah cikgu marah dekat diorang tapi tak payahlah sampai nak campak-campak bukuuu. It's so bad, tahu tak cikgu? Walaupon aku tak kena, tapi aku tak puas hati lah jugakk. Sebab attitude tu memang rude gilaa. Tak patut gilaa. Even semarah mana cikgu pon pada diorang, cikgu tak boleh nak campak bukuu. Adee faham?

Okayy waktu rehat agak fun lah jugak. Story macam-macam ohh. Pasal nak futher studyy dekat mana. Ada yang pilih Ireland, Holland, and satu lagi aku tak reti eja. Hiihihi. Aku pulakk nak pergi Koreaaaa. Hiihihi. Ni semua sebab terpengaruh dengan drama Korea lah niii. But Korea best lah weyhhhh. Sejukk :]

Okay ni satu lagi benda yangg tak patut dijadikan amalan ohhh. Dengar sinii kepada yang beragama Islam.

Valantine's Day Haram Disambut oleh orang Islam.

Takkan tak tahu lagi kott? Habis kalau tahuuu kenapa sampai nak hantar hantar chocolate dekat the one that you admire. Kalau nak bagi chocolatee, boleh jea bagi hari lain kannn? Kenapa perlu hari ini? Kenapa? Bukan aku nak berlagak alim. Tapi aku cuma cakapp. It's up to you nak dengar atau tidak.

Okaylah dah cukup panjang aku tulis entry nii kann. Cukuplah ekkkk. Penat kot. Okay, chalos .

No comments: