24 February 2011

Aku tahu aku lukis tak cantik.




Kalau kau tak nampak apa yang dia tulis tu. Biar aku tulis dekat sini. Sorry gambar ni belur.

"Err, hye! Name saye A"












This is just a story. Tak ada kena-mengena dengan yang hidup atau yang mati. Dan kalau gambar atas ni buruk ataupun kualiti kurang, aku mintak maaf. Aku tak pandai melukis sebab tu aku tak ambik subjek Seni sejak aku masuk sekolah Menengah. 

Dan kalau tulisan aku buruk hingga buat kau tak faham apa yang aku tulis, aku mintak maaf jugak. Aku buat benda ni dekat atas tilam. Aku pun tak tahu aku nak post gambar-gambar ni. 

Sebab aku bosan sangat plus aku tak tahu nak post apa. Jadi aku tangkap gambar ni petang tadi sementara tunggu waktu berbuka. Dan itulah hasilnya. The Love Story. 

By the way. Benda alah tu aku lukis waktu aku form three. Okay Sekian.

-The End-

No comments: