20 May 2011

Ucapan dari budak super yang tinggi


Hari ni ada hari guru. Tapi kita tak nak cerita pasal tuu sebab klishe sangat lah kan. Dan kalau nak cakap penat, memang penat lah kan. Hari guru tuu. Hari di mana guru relax, pelajar bekerja. 

Apa-apa pun kita nak buat sedikit ucapan. Cehh. Kalau-kalaulah ada cikgu-cikgu SMK Seremban 2 yang baca nii kan. Diulang, KALAULAH. Hiihihi. Okay here we go.


Cikgu, terima kasih sebab ajar kita. Kita sangat-sangat sayangkan cikgu. Betul, kita tak tipu. Kita hargai setiap saat cikgu dengan kita. Walaupun kadang-kadang kita rude dengan cikgu, cikgu still sabar dengan kita. Kita rasa macam WHOA. Hee. Kita sayang cikgu ketat-ketat. Thanks for teaching me.


Yang Benar, 
Budak Super Yang Tinggi.


Okay sweet tak kita punya ucapan tadi? Hee, sorrylah kepada sesiapa yang meluat. Betul kita tak ada idea nak tulis apa. Maaf yee. By the way, bahasa kita kali ni kena skema sebab kita kan tengah buat ucapan dekat cikgu. Mana boleh guna aku/kau. Kann. 

Okaylah kita penat ni. Nak tido macam dalam gambar tuu pon tak boleh sebab penat sangat. Hiihihi. Kita chow dulu, K? Challos.

No comments: