23 September 2011

Kem Satu Murid Satu Sukan



My school, SMK Seremban 2 terpilih untuk Kem Satu Murid Satu Sukan Pakej 2. And dia pilih form two dua lelaki dua perempuan dan form four dua lelaki dua perempuan. Pendek cerita, aku pun pergi kem tu. Of course aku pergi, kalau tidak buat apa aku tulis entry ni kan. 


Dekat kem tu sangat-sangat best. Even banyak gila masalah. Pasal bilik lagi lah. Ada ke patut aku dapat bilik lelaki? Aku nak hantar bag je tengok bilik tu full dengan budak lelaki. Malu siut -.- Lepastu tukar bilik. Then tukar lagi sekali sebab bilik tu full sangat. Tiga bilik wei aku berhijrah. And the last room, Alhamdulillah okay. Dahlah menghadap laut, memang syok ahh.


And everyone dekat sana okay lah. Kecuali for the certain-certain people which sangat kurang ajar dan sangat sellfish beserta sangat poyo. And I hate that. Tapi kita watlek watchill (bak kata Za). 


And hell ya, I'm Malay okay.  Semua orang cakap aku Cina. Bila aku kata aku Melayu, ada pulak yang tak percaya. Tension betul. Aku Melayu lah. Ye, nenek aku memang Cina. Tapi aku serious Melayu. Cakap Cina , tulis Cina satu pun aku tak tahu. Everyone, I'm not Chinese okay. Don't ask me that question again.


Kem kali ni, aku satu fb pun aku tak minta. No. Phone apakan lagi. Entah, I just don't feel like doing that thing. Bukan sebab malas atau apa. Tapi entah. Tak rasa macam nak minta. Jadi sorry. Mungkin nampak macam aku sombong atau berlagak atau poyo's tapi memang aku tak terasa nak minta. Sesiapa yang add aku dekat fb, thanks okay. Aku sangat menghargainya :P


Okay banyak dah tulis. Penat. K Challos

2 comments:

FARAHZ said...

Buat dekat mana ? Saya dulu dekat Kem Mega Crystal and for sure lah tak ada laut . HA HA , best gila dapat bilik mengahdap laut .

Unknown said...

HAHA. Buat dekat Glory Beach Resort, PD