25 September 2011

Without tittle

Hari ni aku nak tulis randomly. Sebab tu tittle aku 'without tittle'. Sebab tak ada specific thing yang aku nak cakap. Aku tulis mengikut gerak hati aku. Jadi sekiranya merepek entry kali ini, beribu kemaafan dihulurkan. Sebab aku memang kering sekarang. Ketandusan idea.


Pertama aku sangat sangat bangga sebab ada orang tulis pasal aku dekat belog dia. Seriously. Dia kata muka aku sama macam 'angah' dia. Ehh betul ke? Nak tengok? Nah click link ni :-


http://myrarawrr.blogspot.com/2011/09/supermiera-vs-angah-teheeee.html

Kembang hidung sat. HAHAHA. Terima kasih dekat tuan belog sebab sudi lah masukkan blog saya dalam entry tu. Terima kasih sangat-sangat :P


Ehh lagi nak cerita pasal apa yer?  Fikir sat. 


Exam dah nak dekat. Lagi berapa hari jee. Dahlah waktu birthday aku pun exam! Tahun lepas pun birthday aku PMR. Tahun ni waktu exam jugak. Why Datin why? Kenapa buat exam waktu birthday saya?  Benci :| Dah nasib. Siapa suruh birthday bulan October kan? Memang bulan October bulan Exam apa kan. Nasib badan. Adoi Adoi.


 Persiapan Exam? Aku baru je study Bio hingga chapter three. Baru hingga chapter Three okay. Ohh kenapa hanya Bio sahaja yang aku study? Sebab Bio adalah subjek yang paling aku benci. Dan subjek yang paling aku dapat markah rendah. Jadi aku ambil keputusan untuk study subjek tu dulu. 


Haisyh. Aku harap lah marks aku naik untuk semua subjek. Aku tak target banyak untuk Bio. Kalau 60+ pun aku dah bersyukur sangat. Dan aku target subjek science stream yang lain pun 60+. Boleh? Kalau nak kena study lah kan. Tapi ni tak memanjang online. Memanjang tengok tv. Memanjang tido.


Okay berubah berubah. Chayok Chayok. Doakan aku ek aku dapat reach the target. Nanti aku doakan korang pulak. Okay? Sayang korang lebih lebih ♥. Ikhlas.


Okay cukup sampai sini kot. Kalau entry kali ni membosankan tahap gaban ataupun merepek tahap tenuk, aku mintak maaf sekali lagi. Sekali lagi, aku menaip mengikut gerak hati aku. Okay so Challos :D

No comments: