21 December 2011

Malas gila woo

Harini memang aku rasa malas gila. Aku malas nak buat apa-apa. Rasa macam nak duduk dalam bilik, tutup pintu dan ZzzZzz. Hehe. 


Jadi disebabkan kemalasan yang menggunung, harini aku buat short update jee. Gambar tak ada kay. Lain kali lah aku buat entry panjang panjang siap dengan gambar gambar semua. Kay? 


Wanie dah balik Labu dah. Alololo, kesiannya aku. Dah tak ada geng dah. 


Lepasni dah tak ada sapa nak teman aku tido lagi. Lepasni dah tak ada sapa nak makan cadbury malam malam dengan aku. Lepasni dah tak ada sapa nak karoke dengan aku dekat youtube. Lepasni dah tak ada sapa aku nak heart to heart conversation. 


Eh melebih pulak aku. Okay apapun aku sure rindu kau nanti. Ye lah, dah nak dua bulan kot kau stay sini. HAHA. Tak apa, hujung minggu nanti jumpa jugak kau. Haha.


Okay, tu je nak type. kay challos.

No comments: