21 October 2011

Finally, it's over :)(:


Apa yang over nya? Tak. bukan pasal aku dah clash lah. Couple pun tidak, nak clash apa benda nya kan? Dan bukan juga friendship over. Sebab aku tak ada pulak gaduh dengan sesiapa sekarang ni. Jadi tak mungkinlah over yang itu. 

Jadi apa sebenarnya yang over? Ehh, OVER pulak kau ni Mira. Hihi.

Exam lah yang dah over. Yes!! After three weeks of examination, three weeks of suffering, finally it's over. Suka? Dah semestinya. Manusia mana je yang tak suka exam habis? Baru final exam, dah happy macamni. Kalau SPM, macammana lah agaknya? Hihi.


So Mira, How's your exam? 

B. Melayu

Ada ke patut suruh cari gaya bahasa dalam sajak? Memang tak lah. Aku gaya bahasa ni memang teruk. So I do badly in my paper two. Yang ada komsas tu. Dan aku dah dapat dah result untuk B. Melayu. Tak dapat A pun. Dapat B je. Sedih. 

English

Essay aku tulis pasal friends. HIhi. Penat aku cari idea nak menulis. Tapi English not bad lah. 

Maths

Paper one ramai yang tak cukup masa. Tapi aku sempat jee. Hihi. 

Sejarah

Great! Aku suka. Hope dapat A lah. Apa yang aku baca semua keluar. That's why aku suka tu. Cuma bahagian struktur akuu taram je. Tak ingat doh nak jawab apa. Bahagian Tamadun India tu. Waktu tu memang blank gila. Hihi.

Agama

Paper twoo. First time aku dapat jawab semua dalam paper two. Yang paling aku suka tajwid lah. Percaya atau tidak, aku dah hafal pasal tajwid semuaa. Hihi Bangga woo. Cuma ayat hafazan aku tak hafal lah. Tapi paper one memang susah. Pecah kepala otak nak ingat sirah ni. Betul. 

EST

Paper two susah gila babenggggggg. Yeah, walaupun objective tapi tetap susah. Ayat berbelit-belit. Aku bukannya terror pun English ni. 

Chemistry

Paper three awesome!

Biology

Paper two sucks. Rasa macam nak repeat balik je paper tu. Susah la gila. Betul. Walaupun aku dah study hard untuk Bio tetap aku tak boleh jawab jugak. Jangan fail sudah laaaa. Be good to me Biology!

Addmaths

Paper one okay. Paper two susah doh. Tapi kan, bila aku buat buat. Aku rasa aku tak boleh buat ah chapter function tu. Ye chapter pertama tuu. Betul, aku blank gila kot waktu nak buat function. Tapi aku terror bahagian Triangle. Yang guna cos sin semua tu. Hihi. Suka.

Physics

Paper Three bahagian design aku salah buat. Aku pergi buat Force dengan Mass. Sebenarnya Pressure dengan Mass. Sedih doh :| 

Dengan itu berakhirlah paper paper exam akuu. Tak perlu lah nak cakap pasal PJK dengan Sivik sebab tak penting pun. Kan? 

And ada lagi satu benda yang dah overr. 

Izzani, I made it. Aku dah lupakan diaaa. Dah over dah. Good for me kan? And yess no hard feeling. Hihi. Aku happy doh wei, Izzani. 

Eh okaylah. Banyak dah type nii. Okay Challos.


No comments: