07 October 2011

Sweet Sixteen.

People. Terima kasih sebab wish me happy birthday. Terima kasih sangat-sangat. Ingat jugak korang dekat aku yee? Hihi. 


Dekat sekolah, Wawa bawak cake untuk akuu dengan Ummi. Kitorang lahir pada hari yang sama. Waktu je lain. Hihi. Kita happy sangat oh. Okay jom tengok gambar.





Love youuu <3

Wawa, thanks for the cake. Sedap sangat.




Izzani, thanks. Nanti bila aku nak minum milo malam-malam dalam bilik, aku guna cawan ni ye. And thanks sebab beli hijau. Hihi. Love you.


Iyee, mata aku macam tertutup kan. Choii.


Jahat ah kau Mina Bul Bul. Choiii.



This is Ummi, the one yang lahir sama tarikh dengan aku tuuu. 


Love you.




Manja Manja. HAHA.




Berehat sejenak bersama Kit-Kat. Hihi. Thanks.


I love you.



And you love me. Hihi.


Eh. HAHA. Pencil box hijau tu comel kn? Itu aku punya woot woot.

Maaf gambar tak teratur. Aku main letak jee pon. Hihi. 

First time celebrate dekat sekolah ohh. Memang rasa terharu gilaa bila ayah Wawa sanggup nak kasi cake. Sedap pulak tu. Then ramai pulak orang wish aku. Macam, ohh aku dihargai! Happy :D

Okay kita stop sini dulu. Thanks a lot. Challos.

No comments: