10 October 2011

KDM

KDM? Apa tu KDM? KDM stands for Kampung Dato' Mansor.  Siapa nama dia Mansor? Atau nama ayah dia Mansor? Atau nama atok dia Mansor? Bangga sikit. Hihi.

Okay hari ahad haritu ada jamuan untuk warga KDM. Walaupun aku bukan wargatetap KDM, aku tetap pergi. Biarlah, wan aku tinggal situ. Jadi aku bolehla pergi kay. So Sabtu petang dengan malam tu pergilah. Tolong tengok-tengok jee. Hihi. Dan tolong makan sekali. Sup daging lembu tu weiiii. Sedap :)



Comel kan? Hihi. Tapi jangan terpedaya dengan kecomelan dia. Tidur lasak weii. Asyik asyik sepak aku je kerja diaa. 

Then ahad tu barulah majlis sebenarnya. Makan tengah hari dekat situ laa. Lauk semua sedap-sedap tapi disebabkan ramai sangat oranggg, jadi aku cuma makan lemang dengan  kuah kacang je. Dan juga ice-cream. Hihi. Tak dapat nak rasa lauk kari kambing diaa. Cis.


Okay itu jee nak tulis. Esok last exam untuk this week. Sambung paper minggu depan untuk semua science stream. In one week. Memang banyak la rambut aku gugur nanti. Stress siut. 

Kay Challos :)

No comments: