19 May 2012

Kenangan Lama

Aku godek godek gambar lama dalam pendrive aku. Dan tetiba aku TERtulis entry ni. Faham tak TER tu? Hehe. 

Aku jadi rindu dekat semua benda ni haaaaa. What should I do? K tengok gambar.

ZAMAN FORM ONE


Time birthday aku. Ahhhhhhhhh rindunya dekat semua orang. Dulu ke mana-mana, kitorang selalu bersama. Tapi sekarang? Sorang ke hulu sorang ke hilir. Takpe, aku faham. Masa mengubah kita.



Budak dalam gambar ni dah standard one dah tahun ni. Dulu dia memang suka bergambar. Sekarang pun. Haha.


Kau HeNgAt KaU ChAnTeK? Hahahahahahahahaha.


FORM TWO


Rindu jugak time ni. Time bukak puasa. Plan ramai tapi yang dapek datang empat oghang je. Ingat lagi time ni aku jemput Beela dekat rumah dia dalam hujan lebat. Kwang Kwang Kwang....


ARGHH tengok dulu aku kurus. Mengapakah sekarang sudah berisi? 


K no comment/


Kenal dia since aku standard one. Rindu kau, doh. Rindu sesangat.

FORM THREE


Time ni aku sauk tudung mak aku dekat kereta semata-mata nak ambik gambar. Ya, time ni aku masih freehair. 


Time lepas jawab PMR. Semua muka asal boleh nak happy. ARGHH rindu.


Time ni nak hantar adik aku pergi Sekolah Pondok for a month. Dan sejujurnya aku langsung tak ada basic nak pakai selendang time ni. Aku main belit-belit je. Sebab tu jadi macamtu.

FORM FOUR


Time ni baru masuk sekolah. Budak budak yang masuk SBP intake satu baru nak blah. That's why aku muka boring baring cam gitu.


Ni time amik hadiah sebab dapat Straight A's for PMR. Hadiah dari UMNO. Rindunya. Boleh tak SPM nanti pun dapat lagi hadiah dari UMNO?


Pelajar A lurus untuk PMR batch 95.


Four A One gals. I miss you all. Seriously.

FORM FIVE


Yeay! Saya jadi pengawas. Sebenarnya form four lagi tapi maaf, tak jumpa gambar form four pakai blazer.


Time ni baru-baru memakai tudung. Baru belajar pakai selendang ikut youtube. Haaaaa kuno kan ikut youtube. Puih. Peduli apa. 


Kita couplee. Eh silap. Haha. Ni adik aku. Bukan couple aku. Aku bukan SUMBANG MAHRAM lah woi.


Latest picture. Yeaaaaaaaa. Muka saya dah bertambah tembam. Cuba tengok gambar time form one dengan ni. Jauh beza. Tapi waktu form one, aku banyak jerawat. Sekarang dah kurang. Ada sikit je kecik-kecik. Alhamdulillah.

K dah. Itu jeeee yang aku jumpa. Memang kurang kan gambar. Sebabnya, dulu aku freehair. Jadi mana ada gambar yang aku pakai tudung sangat. Yang ada pon time dekat sekolah. Betul dak? 

Okay peps. Selamat mengenang kisah lama anda pula! Babai.






No comments: