29 May 2012

Purpelish


Apa hal dengan minah purple dekat atas ni? Dengan tudung cacat. Dengan jari tembam. 

Oh hello semua. Yeay! Cuti. Walaupun cuti aku ada class tambahan. Tiga hari. Tapi yang aku mampu hadir sehari je. Yang lain tu kenapa tak mampu hadir? Good question. Bila aku update entry baru nanti, kau orang akan tahu kenapa aku tak mampu hadir. Bukan sebab aku malas k.




Cuti ni kau orang semua plan nak pergi mana? Say what? London? Perghhhh. Untung ler. Gua tak mampu nak pergi London tu. Lagipun passport gua dah mati. Haha. 

Lu orang tahu tak? Gua sekarang dah gian main game X-Box. Ayok tak tayok! Sapa nak tanggung? 

Setiap hari mesti gua nak main je game tu. Macam kau addict dekat twitter, macamtu la. Lepastu main bukannya sekejap. Berjam-jam. Sampai orang marah sebab tak boleh tengok tv. Haha gua demand. Gua main X-Box guna TV depan sebab TV tu besar. Gua tak main ah tv dekat bilik game ni. Haha demand woi. 


Haha. Rasa pelik dan kelakar pulak guna 'gua' 'lu'. Aku acah je guna. Ganas tak? Haaa aku memang ganas. Nama pun SuperMiera. Kerja selamatkan orang tu memang aku nombor satu. Tapi hidup sendiri tak selamat. Acano tu?

Haha okay dah. Sebelum aku merapu meraban. Lebih baik aku chow dulu. Kaghang ada orang tekan butang unfollow aku puleks. Hehe. Babai everibody! 


No comments: