05 May 2012

SuperAyah




Ayah. Bapa. Abi. Papa. Baba. Daddy. Dad. 


Semua tu membawa maksud yang sama. Membawa satu erti. Tapi saya prefer ayah. Sebab tu lah saya panggil ayah. 


Tanpa seorang ayah siapalah kita semua. Sebab tanpa ayah, kita semua takkan ada dekat bumi ni. Betul dak? 



Ya. Lelaki di atas itulah superhero aku. Kalau aku supermiera, dialah superayah. Dia lah yang memberi super dia kepada aku. Manakan tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi. Betul dak? 

Ayah aku sumber inspirasi aku. Aku nak jadi macam ayah aku. Aku nak study luar negara macam ayah aku. Aku nak jadi engineer macam ayah aku. Aku nak jadi kuat macam ayah aku. 

Memang manusia tak perfect. Sama juga dengan ayah aku. Ya, ayah aku banyak kurangnya tapi bagi aku, ayah aku tetap hebat. Tetap super. Tetap terbaik. 

Ayah, happy birthday! Moga panjang umur. Murah rezeki. Banyak senyum. I love you. 



K tadi celebrate birthday ayah aku secara kecil-kecilan. Dengan family kembangan. Makan pizza ramai-ramai. 


Foodssssssssssssss! Banyak woi. Habis diet aku selama ni. Haih. Aku makan nugget banyak. Mentang-mentang sendiri yang goreng. Haha. Dan of course aku makan pizza. Dua keping wok. Nak rasa setiap perasa. Haha. Tembikai pon. Meehon je tak makan lagi. Malam kang kot. Hahahahahaaha gemoks.


Budak comel. Hahahaha. 


Macam gangsterz. Haha. Gangster buncit. 


Muka nampak baik. Dress up  nampak nerd. Tapi, nakal habisss. Hyper woi.

K tak banyak gambar sangat sebab aku kena pilih gambar yang proper jeeeee. Oh aku sengaja je edit gambar-gambar semua sebab bosan lah. Jadi aku edit ahhh. Depa semua tengok bola kat depan tu. Tu yang aku buang masa pergi edit gambar. (bukan reti nak study) 

Jap nak letak gambar last. Gambar bawah ni aku tujukan untuk Fadzleen. Fadzleen, thank you bebeh! Love you. 


K babai evaribodi!









No comments: