26 January 2012

Karate Doeeeeee


Maaf sebab baru harini sempat nak buat proper update sekali dengan gambar semua. Haisyh. Bukan apa, cuti ni aku langsung tak keluar pergi mana-mana. Jadi bila tak keluar, gambar pun Haremmm lah ada kan. Kenapa aku tak keluar? Good question bro. Mak aku sakit ahh. Baru elok hari rabu haritu. Baru hari Rabu lah aku keluar kan. 

Ohhh sekolah aku cuti seminggu. Yeay! Homework baru satu sentuh. Yeay lagi! Dan bab form four semua satu pun belum start lagi. Yeay lagi! Heh. Kenapalah dikau malas sangat wahai Mira? Sedar diri sikit boleh tak? Tahun ni nak SPM. This is SPM. This is your future kay. 

Tapi harini budak sekolah rendah sekolah. Gelak sikit dekat diorang. Har-Har. Kesian.

Petang tu aku pergi tengok budak darjah satu Karate-do. Haha. Sangat comel. Layan gambar sekejap. Tapi sorrylah kualiti tak elok bro. Aku zoom dari jauh jee. Guna phone lagi tu. Maap ya dong. Har-Har.


Semangat. 


Masih bersemangat.


Penat. Dahaga. Mengantuk. Zzz nak tidur.



Lepas geram sebab tak ada air. Menangis tak dapat air. Har-Har.


Dapat air. 


Logo tekak den. Barulah boleh semangat kembali! Hiyak.

Har-Har. Sebenarnya waktu tu dia dah menangis dah sebab lupa bawak air. Dahaga bonar. Kesian. Oh siapa budak dekat atas tu? Dia kazen aku. Nama dia Haiqal. Panggil Ah-Tai. Kenapa Ah-Tai? Jangan tanya aku sebab aku sendiri pun tak tahu. Har-Har.

Ohhh dia stay dekat rumah aku lepas balik sekolah sementara tunggu ayah dia jemput memandangkan rumah aku dekat gile dengan sekolah kan. Kiranya tambah sorang adik ah aku kan. Ready make lagi. Har-Har. 

Ohh sekolah rendah aku tuu dah lawa bebenor sekarang ni! Siap ada Wi-fi zone lagi. Untung ahh kan. Dulu time aku, tak ada apa sangat dekat sekolah tu. Iyalah sekolah baru kan. Waktu aku masuk standard two, sekolah tu baru bukak. Kiranya aku ni pelajar terawal sekolah laa. Har-Har. Sekarang ni, Fuyooooo lawa siut. Nak masuk sekolah rendah balik, boleh? Har-Har.


Muka minta penyepak? Har-Har. Okay. Cukuplah update untuk harini. Semoga anda terhibur. Aku akan buat next entry dalam masa yang terdekat. Esok atau lusa atau tulat. Iya. Aku tak tipu. Aku dah plan dalam kepala otak aku dah apa nak tulis untuk next entry. Ingat nak tulis lepas entry ni tapiiiiii nak tengok drama ah. Har-Har.

Kay Challos.

P/S : Ehh kepada adik Ah-Tai, Haziq. Selamat harilahir yang ke berapa ek? Har-Har. Semoga cepat tinggi dan gemuk. Dan semoga sihat selalu. Lots of love from me. Baiii.



No comments: