22 January 2012

Yay. Belog saya dah transform!

Do you see it? Nampak tak wei? Kalau tak nampak, dasar kau orang semua buta. Ehhhhhhhh perubahan besar ni sedang berlaku. 


Yess! That's correct bebeh. 


Background belog aku dah tukarrr. Dan aku punya post ni telah ditukar ke belah kanan. Kanan kalau kau menghadap komputer lah. Kalau kau membelakangkan komputer, jadinya kiri. Har-Har-Har. Comel tak? To be honest, mula-mula aku nampak macam pelik jee blog aku. Tapi tak apalah, kadang-kadang kita tukar angin lah kan. 


Mana boleh aku je yang tukar penampilan. Belog pun nak jugak tukar penampilan. Har-Har.


Kay itu je pon nak update harini. Maaf tak ada gambar sebab aku tak keluar pergi mana-mana. Ohh my lidah sangat sakit. Susah aku nak makan. My God. 


Okayy Challos pepssssss :)

No comments: