06 January 2012

Senior year.


Abaikan jee la muka aku yang pelik tu kay? Memang pelik sebab waktu ni still gelap lagi dan aku guna flash. Tambah pula mata aku something wrong. Nak demam lah bro! Tu yang kecik semacam jee. Tak payah ah kutuk-kutuk. Kay sebelah aku tu Nadiah.

First day aku pergi sekolah, aku still macam tak percaya aku dah jadi senior. Senior? Senior lah sangat. Kay tak payah aaaaaa kutuk aku. Dalam kelas aku macam blurr. Mengantok oh. Dahlah kelas luas semacam je. Tempat pun sunyi sepi. Kipas laju. Pergh, memang nak tertidur aa aku ni. 

Oh ye aku satu kelas dengan Liyana, Fadzleen, Izzani, Nadiah & lain-lain lagi. Takkan nak sebut semua nama kot? 38 orang kot. Main point kelas form four kitorang dah pecah. Yang mana ambil 10 subjek diorang sumbat dalam class A1 dan yang ambil 9 subjek diorang sumbat dalam class A2. Actually tak ada beza pun A1 ke A2. Yang beza cuma bilangan subjek jee.

Overall, semua okay lah. Not bad. Cuma mengantuk je sikit. Normal lah kan? Tapi kann hari niiiiiiiiiiiiii aku demam. Bukan demam. Macam nak demam. Terbersin sana terbersin sini. Mata aku memang serious tak boleh nak bukak. Hidung pedih. Nasib baik balik pukul 12 harini. Kalau tak, tak dapek den nak nolongnya. 

Oh yeeee adik aku dah form oneee. Form one dah? Dah besar dah dia. Tak sangka. Haha. Nak tengok macammana ghupanya dia? Ada sekeping je gambar dia. Sat, aku cari.


Muehehehehe. Dari belakang je ada. Pakai baju Melayu dengan samping sekolah agama lagi tuu. Sekolah kitorang mane dee pakai samping colour ni tapi sebab dia tak reti nak belit belit samping, dia pakai ahh samping nii. Form one macammana? Okaylah first day dah kena sound dengan cikgu sebab rambut dia tak sempat gunting. Haha, padan muka kau.

Kay lah. Tu je kot. Tak de idea nak tulis lagi. Ohhh lagi satu, aku pernah cakap aku ada suprise nak bagitahu kan? Tu nanti aku tulis. Esok ke lusa ke. Aku takde gambar ahh untuk entry tu. Nanti bila ada gambar, aku tulis. Orait peps? 

Okay challos. 

No comments: