14 January 2012

Per-Ha-Ti-An

Apa benda banyak sangat simbol (-) ni? Hehe. Sengaja jee. Tak moh marah aku. Tak moh menyampah dekat aku. Tak moh benci aku. Eceh.





Okay. Memandangkan aku dah berimej baru, aku dah pun delete semua gambar-gambar aku berimej lama dalam blog ini. Eceh ayat poyo semacam je. Kekwat semacam je ayat hang. Tapi aku memang dah delete dah semua gambar-gambar aku yang menampakkan aurat aku. Completely. Tapi kalau lah ada tertinggal satu dua, inform ah dekat aku. Mungkin aku terlepas pandang kan. 

Jadi kalaulah korang belek-belek entry entry lama aku, don't get angry. Sebab mungkin entry aku yang lepas-lepas telah menjadi bosan. Yang mana yang bosan telah menjadi super bosan. Sebab tak ada gambar. Tapi tak semua aku delete. Aku cuma delete gambar aku yang nampak aurat. Ada je gambar aku yang dekat sekolah dalam entry entry lepas tuu. 

Okay guys? Eh satu lagi, maaflah kalau aku jarang update entry ke hape ke sekarang ni. Bukan apa, aku tak sempat ahh. Aku sekarang sekolah selalu balik pukul 3.20 petang. Balik rehat sekejap, buat homework. Dah malam, tidur. Tak sempat ah nak tulis entry. Aku cuma sempat nak online facebook jee. Tu pun aku on dari galaxy tab je. Al-maklumlah orang nak SPM lah kata kan.
SPM? Oh Mannnnnnnnnnnnnnnn. Takut ahhh. K challos.

No comments: